CS Week 2016
Programmeerimisnädala Code Week raames korraldatakse koolis ja lasteaias 17.-20. oktoobrini õpilastele erinevaid õpitubasid ja vahetundide ajal on võimalik kõigil õpilastel tutvuda hariduslike robotitega BeeBot, Edison ja Lego WeDo. Koolis toimuv üritus kannab nime CS Week.
Mõned õpitoad korraldatakse Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfondi ja HITSA toetusel.
Õpitubades on õpilaste arv piiratud ja sinna tuleb eelnevalt registreeruda.
Koolis ja lasteaias toimuva progenädala CS Week ajakava:
Esmaspäev:
15.00-16.00 Lasteaialastele avatud tegevus “Mesilastele mattide tegemine” (juhendaja Tuuli Haljaste)
Teisipäev:
8.30 – 9.15 Õpituba „Tore seiklus BeeBot´iga“ (2.a klass, juhendaja Katrin Rajasalu)
9.25 – 10.10 Õpituba „Tore seiklus BeeBot´iga“ (2.d klass, juhendaja Katrin Rajasalu)
11.35 – 12.20 Õpituba „Tore seiklus BeeBot´iga“ (2.c klass, juhendaja Katrin Rajasalu)
9.30 – 12.30 Tallinna Tehnikaülikooli innovatsiooni- ja ettevõtluskeskuses Mektory tasuline LEGO Mindstroms EV3 robootika töötuba (7.-9. klassi õpilastele, grupi suurus 40 õpilast)
11.15 -11.35 Võistlusmäng „Kahoot“ aulas. (II-III kooliaste, koostavad 8b klassi õpilased Kaur Kristjan, Karl ja Karl-Oliver)
11.35 -12.20 Võistlusmäng „Kahoot“ aulas. (I kooliaste, koostavad 8b klassi õpilased Kaur Kristjan, Karl ja Karl-Oliver)
15.00-16.00 Lasteaialastele „Teekond Edisoniga“ (juhendaja Signe Reidla)
Kolmapäev:
8.30-10.10 Õpituba „Teekond Edisoniga“. Õpitoas tutvutakse Edisoni robotiga ja nende programmeerimiskeelega. Saadud teadmisi rakendatakse robotite programmeerimisel. Õpitoas käsitletakse õpilaskonkursi alateemat „Turvaliselt tahvlis ja tänaval“. Õpilased valmistavad keelavate ja lubavate reeglitega mängumati (lauamängu). Robot tuleb programmeerida selliselt, et ta liiguks mööda koostatud rada. (I-II kooliaste, grupi suurus 15 õpilast, juhendaja Signe Reidla )
Registreerumine
10.30-12.20 Õpituba „Programmeeritud animafilm“. Õpilased tutvuvad veebipõhise programmeerimise ja animatsioonide loomise vahendiga Scratch. Töötoa moto on “Vajuta Play! – Lase loovus valla”. Kasutades veebipõhist programmeerimist luuakse omanäoline animatsioon, mida esitletakse kaasõpilastele. (II-III kooliaste, grupi suurus 12 õpilast, juhendaja Signe Reidla)
Registreerumine
12.40 -14.20 Õpituba „3D-tehnoloogia“. Oodatud on 7.-9. klassi õpilased, kellel kogemused puuduvad. (grupi suurus 11 õpilast, juhendaja Rainer Kaasik-Aaslav).
Registreerumine
Neljapäev:
9.25-11.15 Õpituba „Minu turvaline abimees“. Õpitoas tutvutakse haridusrobotiga BeeBot. Õpilased saavad teadmisi seadme juhtimisest ja programmeerimisest ning koostavad teemale vastavaid mängumatte. Teema: „Turvaliselt tahvlis ja tänaval“. (I-II kooliaste, grupi suurus 12 õpilast, juhendaja Signe Reidla)
Registreerumine
11.35 – 12.20 Õpituba „Ennustaja äpp“. Õpilased, kasutades veebipõhist programmi AppInventor, programmeerivad äpi. (7b klassi õpilastele, juhendaja Signe Reidla)