2014/2015

Projekti tegevused 2014/2015 õppeaastal

AegTegevus
September 2014

Tegevuste II perioodi algus.

  • Informatsiooni otsimine rahvatantsude kohta. Nad külastavad raamatukogu .
  • Tantsude valimine (3 tantsu – poistele, tüdrukutele ja segatants)
  • Etenduse korraldamine eakatega, kes laulavad rahvalaule ja tantsivad rahvatantse.
  • Intervjuud eakatega.
  • Tantsude lühitutvustus (inglise keeles).
  • Kirjelduste esitamine projekti veebilehel.
  • Esitluste tegemine.
Oktoober 2014
  • Infovahetus partneritega.
  • Veebikohtumine (tantsude erinevuste ja sarnasuste arutlemine)
  • Projekti etapi tutvustamine koolis ja kohalikus kogukonnas.
  • Näituse korraldamine.
  • Artiklite kirjutamine kohalikus ajalehes.
  • 4. Projekti kohtumine Bulgaarias
  • Kokkuvõtete tegemine. Projekti detailplaneering. Õppemeetodite jagamine.
November 2014
  • Info otsimine  käsitöö kohta.
  • Muuseumide külastamine vanaaegsete esemete vaatamiseks ja uurimiseks.
  • Essee kirjutamine käsitöö uurimuse kohta.
  • Käsitööliste intervjueerimine.
Detsember 2014
  • Lühifilmi tegemine projekti tegevustest.                  
  • Esitluse tegemine ja inglise keelde tõlkimine.
  • Veebikonverents info vahetamiseks partneritega.
Jaanuar 2015
  • Ürituse „Käsitöö meie regioonis“ korraldamine
  • Näituse tegemine.
  • Materjalide avaldamine veebilehel.
Veebruar 2015
  • 5. Projektikoosolek Ungaris
  • Peamiste tegevuste arutelu. Järgmise etapi detailplaneering.
  • Haridussüsteemi võrdlemine.
  • Rahvustoitude uurimine. Söökide valmistamine. Vanade kokaraamatute kasutamine. Retseptide kirjutamine.
  • Muuseumi külastamine või eakate inimestega kohtumine.
  • Parimate retseptide valimine (3 retsepti).
  • Valitud retseptide tõlkimine inglise keelde.
  • Esitluse tegemine.
  • Info vahetust partneritega.
Märts 2015
  • Videokohtumine rahvustoidu erinevuste ja sarnasuste välja selgitamiseks.
  • Esseede kirjutamine.
  • Uute toitude valmistamine kasutades partnerite jagatud retsepte.
  • Materjali avaldamine veebilehel.
  • Selle etapi tutvustamine.
  • Näituse tegemine, artiklite avaldamine kohalikus ajalehes.
  • Lühifilmi tegemine toidu valmistamisest.
Aprill 2015
  • 6. Projekti koosiolek Türgis
  • Eesmärkide, tegevuste arutelu. Teatud ülesannete detailplaneering.
  • Teabe otsimine pulmatraditsioonide kohta.  Ideede jagamine.
  • Kogutud materjali tõlkimine inglise keelde.
Mai 2015
  • Essee kirjutamine. Sarnasuste ja erinevuste leidmine.
  • Esitluste tegemine.
  • Veebikonverents. Projekti tegevuste kirjeldamine kohalikus ajalehes ja näituse korraldamine.
Juuni 2015
  • Ettepanekute tegemine „Euroopa peo“ pealkirja osas.
  • Stsenaariumi kirjutamine. Ideede arutelu.
  • Stsenaariumist kokkuvõtte kirjutamine ja selle tõlkimine inglise keelde.
  • Veebikonverents teabe vahetamiseks  partneritega.
  • Stsenaariumi avaldamine veeblehel ja kohalikus ajalehes inglise ja emakeeles.
  • Loo animeerimine kasutades IKT vahendeid.
  • Ühe lõpploo kirjutamine kasutades partnerite ideid.
  • Kontserdi  („Euroopa pidu“) korraldamine kasutades partnerite ideid.
  • Kokkuvõtte tegemine
 Eneseanalüüs (õpilased ja õpetajad) panus projekti, projekti mõju õpilastele, õpetajatele, asutustele.